17 iunie 2012

Inimioare dulci si pufoase

Reteta am preluat-o de aici: Biscuiti economici - Laura Adamache
I-am facut de mai multe ori pentru mai toata familia. Imi plac pentru ca sunt moi si pufosi, iar coaja de lamaie le da un gust minunat. Ca sa nu mai zic de mireasma minunata din bucatarie cand ii fac! :D


Ingrediente:

- 200 g faina
- 50 g amidon (Gustin)
- 1/2 pliculet praf de copt
- 100 g zahar
- 50 g ulei (eu am pus o cescuta de cafea)
- 80 g lapte (eu am pus jumatate de cana)
- coaja rasa de la o lamaie
- sucul de la 1/2 lamaie
- un praf de sare

Mod de preparare:

Se amesteca faina cu amidonul si praful se copt, se presara si putina sare.
Laptele se amesteca cu uleiul, zaharul, sucul si coaja de lamaie. Se adauga si amestecul de faina si se amesteca pentru a se omogeniza.
Aluatul trebuie sa fie indeajuns de tare pentru a putea fi intins. Deja stiti, dca e prea moale, mai adaugati faina; daca e prea tare, mai adaugati putin lapte.

Se intinde aluatul pe blatul de lucru si se taie formele preferate. Grosimea aluatului trebuie sa fie de maxim 1 cm, pentru ca la cuptor se vor umfla datorita prafului de copt si vor fi tare pufosi. (eu i-am facut mai subtireri decat in reteta originala)

Se aseaza formele intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se dau la cuptorul preincalzit la 180 de grade timp de 10 minute. Nu ii lasati mai mult pentru ca se vor coace prea tare si se vor intari.
Cand se scot de la cuptor, se lasa sa se raceasca si se pot pudra cu zahar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu